Дізналася. що навчання, в якому використовуються
мережеві опитувальники та навчання, в якому використовується співробітництво на
базі сервісів Веб- 2.0 створює важливі та ефективні умови для покращення
процесу навчання учнів та оцінювання проектних робіт.
Вчитель має приймати активні щодо безпечної роботи в Інтернеті та пояснює особливості роботи нових інтерактивних сервісів Інтернету, які допомгають змінити традиційні шляхи співробіництва та взагалі покращити навчання.
Вчитель має приймати активні щодо безпечної роботи в Інтернеті та пояснює особливості роботи нових інтерактивних сервісів Інтернету, які допомгають змінити традиційні шляхи співробіництва та взагалі покращити навчання.
Наступні ресурси, що використовуються для спільного
навчання і спіпраці як блог, вікі, вебсайти (для спільного розміщення та
редагування документів), сайти списків та спільних закладок допоможуть учителю
організувати навчання на нових засадах. Учні мають змогу в школі і вдома, під
час вихідних або канікул самостійно редагувати власні документи, працювати на
виконання тестів та виконувати творчу роботу над проектами
Комментариев нет:
Отправить комментарий